29 October 2008

saye rindu suasana itu.. ;)


salam to all blogger..
hope you are doing well..
on what?
dun no..
just saying something that i really don't know..
;(

alhamdulillah..
akhirnya, berakhirlah sudah my first paper..
penat sangat dan sangat..
FOOD SCIENCE..
paper yang menuntut saya untuk menghafal semua terms yang ada..
macamlah saya ni nak jadi DOKTOR atau mana-mana AHLI KIMIA!!
oho..
penat, penat dan letih!

ada lagi 6 papers on going..
cepat-cepat!
saya nak balik kampung..
mahu menatap wajah-wajah kesayangan saya nun jauh di sana..
:)
--------------------------------------------------------

apapun, janji saya, selesai sahaja paper yang terakhir, saya mahu lari dan berLIBUR..
mahu hilangkan selamanya tekanan-tekanan yang PERNAH singgah dalam hidup saya either directly or indirectly..

hoho.. ;)

--------------------------------------------------------

oleh kerana masih dalam mode "tertekan", izinkan saya berlalu..
salam..
;p

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...