01 February 2010

owh my darl~

Salam.

Semua kerja TERTUNGGAK di Kolej PTPL berkaitan permit mengajar sudah saya selesaikan petang tadi. Rasa nak terus PENGSAN sekarang nih!! Owh katil, I nak peluk you okei! dan tido sambil meniarap. Yuhuuu~

Esok kerja. Esok kena bangun pukul 4 pagi lagi... Adeh! Esok Mama konti pukul 6 pagi, so saya kena bangun seawal yang mungkin. Kalau tak nanti kena TINGGAL lah jawabnya. Kereta untuk ulang-alik dari KB-Machang-Machang-KB ada satu je. Satu lagi saya tinggal kat Radio. Huhu. Sayangkan MINYAK punya pasal. Kalau tak, melayang RM 50 pergi balik tau! Kereta Abah pulak saya tak usik sebab saya tak RETI bawak manual.

(*_*)

(T_T)

Okei. Esok masuk kerja dengan senang hati. Tak gundah-gulana macam hari semalam. Owh my students, I LOve You lah~ (=

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...