31 July 2010

Isu-isu-isu & isu

Salam.

Hari ni 3 kali saya makan nasi. Biasanya sekali saja. Paling tidak pun 2 kali. Sambil makan sambil tengok bola di kaca tv. Malam ni di TV2, Selangor vs Terengganu. Makan dengan sorak sekali. Nasib baik tak tersedak. Huiss. Bini orang tapi perangai macam tak ada suami. Haha. Memang la, suami jauh di Kuantan. Hurm... Kami ni weekend husband&wife. Hehe.

Sebenarnya saya teruja dengan isu-isu semasa yang sedang hangat sekarang ni. Ada sikit nak kongsi. Ini untuk pengetahuan diri saya jugak. Minggu depan kan exam! Rabu nanti, saya ke Cameron Highlands. Ikut suami dan rakan-rakan dia. Ada meeting katanya kat sana. So, saya mau ikut jugak sambil-sambil study kat sana. Bukan apa, saya hanya risaukan karangan tu je, sudah lama tinggalkan bidang karang-mengarang ni. Kesuntukkan modal mau berbicara. Haha. Okeh, ini dia isu-isu semasa yang sempat saya rembat dari bonda tercinta... Mmuah! Sayang kamu mom! (=
  • Inisiatif Jalur Lebar Kebangsaan
  • Malaysia Raises Rate
  • Power Supply for 95% of Sarawak by 2012
  • English A Must for Studies
  • Harvest Festival to Promote a Vision of 1 Malaysia
  • Malaysia Perlu Pupuk Inovasi
  • India-Malaysia Tandatangan Perjanjian Ekstradisi
  • Samseng Jalanan @ Mat Rempit
  • Gagasan 1Malaysia
  • Pointers Isu Sebatan Ke atas Kes Kartika
  • Pointers Bajet 2010
  • Bajet 2010 - 1 Malaysia Kemakmuran Bersama
p/s: tajuk je yang gempak. Tapi isinya belum khatam lagik! Banyak wooooo~

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...