06 September 2010

budak ni MEMANG mental disorder.. hohoho

Salam.

Hoh. Saya tak sabar nak BERCERITA pasal si SYIQA ADRIANA BT. MANSOR yang gila yang menyamar jadi ZATUL HERNANI MANSOR tuh. Haha. Tunggulah entri panjang dia ye. Saya nak cerita semua pasal perempuan tu. Habis primary picture dalam facebook ZATUL HERNANI MOHD NAWI, (akaun facebook saya) dia jadikan gambar-gambar dia then dengan menggediknye, dia claim & declare yang itu semua gambar-gambar dia. Paling kelakar lagi, gambar nikah kahwin saya di katakan gambar untuk shooting pakaian pengantin, dan butik pakaian yang menaja tu adalah Lyiana Bridal Kuantan dan saya dengan husband adalah modelnya. Entah sakit hotak teruk kot budak perempuan ni. Mental disorder kot. Muahahaha.. Sabar ye.. jeng jeng jeng.. semua pictures dia saya ada, dengan picture MAK dia sekalii.. Saya pun tak sabar.. huahuahuaaaa... kelakar giler dowh ! Agak-agak perempuan ni peminat FANATIK saya kot, sampaikan gambar-gambar dalam blog http://zatulnani.blogspot.com pun dia grabbed! Yang tak tahan, dia siap cakap dia yang snap gambar tu semua.. Muahahaha.. Serius KELAKAR lah :)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...