07 September 2010

SYIQA ADRIANA BT MANSOR - part I

Salam.

Jom kita layan gambar minah senget ni dulu ye... Ada je lagi gambar minah ni dalam simpanan saya, yang lain tu sedang menunggu giliran untuk di tunjukkan ! Jom kita bercerita.... ;)

Orang Kota Bharu minah ni. 
Bukan orang Machang seperti yang beliau war-warkan. 
Saje menggedik! Nampak sangat dia ada kecelaruan identiti.
(penipu tu curik gambar facebook FARAH YUSUF. Orang dalam kotak bulat tu jugak adalah manusia yang teraniaya sama macam saya)


(gambar dalam blog beliau)
Saya punya watermark pun tak buang.
Dah la curi gambar dalam blog zatulnani lepas tu siap guna watermark seolah-olah dia yang punya gambar! Entri pulak sangap macam dia pulak snap picture ni. Eh hello~ Ini pendrive saya ye, broadband tu pun saya punya! Jangan nak mengada claims ko punya! Citt.....

Entah apa-apa la minah ni. Gambar di atas adalah gambar muffin cake yang saya decorate dan tunjukkan kepada students saya masa saya mengajar di Kolej PTPL Kota Bharu last few months. Bukan dessert aiskrim yang dia cakap tuh. Haha. Ingat dessert ke macam ni? Dah la amik gambar saya tak mintak izin, sudahtu, siap declare semua dia punya. Apa daa...

Watermark yang ni pun dia siap tayang lagik kat blogger maniac dia. Terutamanya si NAZIR BRUMOK merangkap pakwe dia yang bodoh tu. Bodoh sebab diperbodohkan oleh makwe yang bodoh. Siap cakap saya belajar kat UMT, Terengganu. Eh makcik, kot ye pun nak tipu, tak yah la create watak yang difficult to carry on. Susah la dapat sutradara filem macam engkau ni. Tak reti langsung nak handle jalan cerita. Hahahaha. Akhirnya, diri sendiri terkantoi ! Ada ke flight dari Kuala Terengganu terus terbang ke Kota Bharu? Alahaii.. Bukan ke kita kena fly ke KLIA/LCCT dulu before fly back to Kota Bharu? Nak menipu pun, agak-agak arrr! hahaa.. Dahtu, siap cakap Kak Nani dia PEMALAS! Haha. Dia kenal ke sape watak Kak Nani tu?

Ini lah minah senget yang ada mental disorder tu. Dia ni mungkin baru keluar dari Hospital Bahagia kot! Habis semua cerita pasal saya dia tahu. Hurm. Fanatik betul minah ni kat saya. Ahaha. Nak tergelak bila baca status facebook dia semalam. Hurm, nanti saya cerita detail ye. 

Owh! Ayah saudara dia orang tersohor. Senang la jugak saya nak trace dia kan? Bukan payah pun, mak dia kan kerja di Perodua Wakaf Che Yeh? Lagi la senang... hahaa ;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...