19 October 2010

baru nak tunjuk ke?

Salam.

Kahwin dah nak masuk 5 bulan. Agak-agak saya pernah tunjuk tak gambar barang hantaran saya tempoh hari? Belum kan? Ini hantaran dari saya buat suami. Hari ni memang sangat rajin. Jumpa gambar-gambar barang hantaran yang belum saya upload. Hantaran berdulang semuanya 13 berbalas 13. Tapi, ada barang hantaran yang tak sempat nak ambil guna kamera. Takpe. Okey then, jom tengok ! ;)



Tali pinggang + cermin mata Rayban

Buah-buahan segar. 
Tapi nampak tak segar kan? 
Tak sempat nak sapu minyak masak. 
Nampak tak berkilat pun. Huu ;)

Kamera Kompak Lumix 

Kasut apa entah. 
Encik Suami beli then dia bagi kat saya suruh dekor.

Embroidery towel. Letak nama saja. 
Sebab 'selamat pengantin baru' sudah tersedia.

Kemeja lengan panjang.

Long pant. Sehelai cukuplah. Huhu ;p

Minat lemon punya pasal. A set from Body Shop. 

Hurm. Ini saja yang ada. Yang saya punya, Encik Suami tak hambik pun gambarnya. Tapi. hantaran dari Encik Suami serba hitam + putih. Kira elegan lah. Hehe. Okey. Rindu nak kahwin lagi dengan Encik Suami !

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.